Welcome to this anonymous blog

09 November 2011

TOWER HEIST

semalam aku dengan frendz aku pergi lah SEREMBAN 2...... kat sana tension jugak lah aku.... tak tahu pulak aku darkz laki seremban ni suka lepak seremban dua..... sakit je telinga aku sbb frendz aku sibuk cakap yang tu cute lah, yang tu macho lah..... like hell no.... BUAT APA AKU NAK KISAH DORANG HENSEM KE, MACHO KE..... i'm a GUY not GAY....... so like kitaorang tak tahu nak buat apa actually kat sana.... so kita orang go to the TGV cinemas.... and watch..... TOWER HEIST.... 
best jugaklah tengok...... cuma aku tak gemar.....(sume benda ko tak gemar)..... aku tak gemar comedy sangat.... so aku tertidur jugak lah couples of time masa movie tu playing..... hahahahhahah membazir je lah amir ni....... kay bye :) :)


Thanks For Reading