Welcome to this anonymous blog

11 November 2011

persamaan membunuh diri dan pemanduan tidak berhemah

okay, hari ini aku hendak membuat post bertajuk macam atas ini lah. tadi semasa mendengar khutbah, aku terdengar tentang membunuh diri and terfikir pula aku tentang pemanduan tidak berhemah. pada pendapat aku membunuh diri dan pemanduan tidak berhemah sama namun lebih teruk lagi kerana pemanduan tidak berhemah kita juga menarngkan nyawa penumpang lain! ianya sama seperti membunuh orang lain! bagi aku tiada istillah kemalangan jika pemandu itu memandu dengan bahaya. kebanyakan kemalangan adalah disebabkan kecuaian pemandu. 'tempat keras' kemungkinan ada namun cuba fikirkan secara rasional, apakah punca tempat itu menjadi keras? ianya adalah kerana berlakunya kemalangan dikawasan itu! kehadiran benda keras tersebut adalah kerana ingin mengigantkan para pemandu yang lain berhati hati kerana tidak ingin berlakunya perkara yang sama.okaylah aku malas nak menulis panjang-panjang sebab aku dah dapat writer blog.... hahahahahah bye

Thanks For Reading