Welcome to this anonymous blog

07 November 2011

over excited

hi R-E-A-D-E-R-S !!! tuk post ni tak nak menyemak gambar sebab baru teringat yang blog ni boleh dilihat dalam mobile menggunakan MOBILE VIEW..... hahahaha serabut giler biler tgk.... gambar dah lari lari...... post pendek nampak panjang dan banyak lagi.... so NO PICTURE sangat lah..... balik ke TITLE.... ahahaha aku over excited untuk 2 perkara....first school holiday and secondly untuk satu contest ni.... hahaha kira baru first time aku join contest.... tetiba terlebih excited pulak nak tahu winner.... memang sah-sah aku bukan winner dia..... hahahaha.... aku sertai contest tu pun macam for fun je..... TAK KISAH SANGAT PUN menang ke kalah ke...... sebab aku blogging ni bukan kejar DUIT dari contest or nufnang... SCHOOL HOLIDAY pun just around the corner..... namun aku risau jugak markah exam..... exam setara 1 selangor..... memang tak nak mengaku lah kalau fail...... hmmm rasa post ni dah cukup panjang..... aku minta diri dulu lah dari post ini.... hahahah.... k bye..... :) :) :) :) :)
Thanks For Reading