Welcome to this anonymous blog

04 November 2011

CINTA VS KASIH SAYANG.... MANA LEBIH PENTING??

okey aku masih lagi dalam mood menulis.... hahaha(LOL) tak tahulah pulak kenapa...... TODAY topics is CINTA VS KASIH SAYANG.... MANA LEBIH PENTING?..... bagi aku cinta tak ada makna.... SEBAB ITU AKU TAK KISAH TUKAR AWEK SESUKA HATI--AYAT MENYAKITKAN HATI.... cinta datang dan pergi dalam hidup kita.... AKU CINTAKAN KAMU hanya lah mitos!!!! kasih sayang daripada orang seperti ibu dan bapa kita lebih bermakna dari CINTA dari kekasih hati...... namun cinta boleh dikatakan tidak akan sempurna tanpa KASIH SAYANG..... jadi title aku tu memang tak boleh pakai..... hahaha aku sendiri masih belum cukup garam lagi nak bercakap tentang CINTA..... so renungkan lah wahai pembaca setia blog yang anonymous ni
Thanks For Reading