Welcome to this anonymous blog

23 November 2011

TEEN BLOCK (parentalcontrol)

hey semua...... Lama sangat aku tak update..... aku harap tak ada sesiapa ingat aku kena hukum dengan parents aku..... hahaha no way parents aku boleh hukum aku.... parents aku sendiri tak pernah ada kat rumah tuk tengok aku buat masalah..... no aku tak mengaku aku selalu buat masalah....... memang aku suka buat masalah...... aku sekarang dah jarang giler update blog sebab TEEN BLOCK  ni hah..... TEEN BLOCK ni bukan nya macam parental lock dekat astro tu...... TEEN BLOCK ni memang natural dalam diri seseorang remaja ..... bila dah bosan giler tak tahu nak buat apa...... selalu remaja yg dah biasa dengan kebosanan tahu nak buat apa..... but ni FIRST TIME tuk aku...... jadi aku tengah bosan giler tak tahu nak buat apa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Thanks For Reading