Welcome to this anonymous blog

30 November 2010

tempat kenangan....

hey readers... aku baru sampai kat tempat yang penuh kenangan.... walaupun tempat ni tak lah sejauh mana dari rumah aku.... but hey... ianya tetap tetap tempat kenangan aku.... aku kat port Dickson..... aku stay kat Selesa Beach Resort..... ok aku mengaku selalunya hotel yg aku stay lagi berbintang dari hotel ni... selalu nya tidur awana porto malai, awana resort genting highland.... dan blah-blah-blah lagi..... kat sini lah tempat pertama aku berlajar berkawan dengan strangers... sume berlaku masa aku 6 tahun... aku kat kiddies pool..... aku bermain lahkan dengan sorang budak laki ni..... kita org main je.... dari pagi sampai lah pool is closed....siot je pool ni ada timing,...... sampai sekarang aku masih teringat-ingat nama budak tu.... shhh....it's privet..... anyway... aku tak leh post banyak-banyak..... bateri aku dah low dan kat lobby ni x de extension cord..... so buhbye

PS :( sori no picture.... tak sempat lah
Thanks For Reading