Welcome to this anonymous blog

10 November 2010

perasan

Amir Fahim Norazman October 21 at 6:13pm
hi, takkan kakak marah adik kot...... lama kakak tak bercakap dengan adik.....adik rindu kakak
Arie Adrianna Mayessa October 31 at 9:36pm Report
hah ??? since when i'm being your sis hah ???
Amir Fahim Norazman November 1 at 4:13pm
sejak kau hantar request kat fb tuk buat aku jadi family kau..... and i really missed you.... sampai termasuk mimpi
Arie Adrianna Mayessa November 3 at 4:11pm Report
ye ye la tuh !!! dah2 la weh.....bkan aq tanak kawan ko....aq sje jer....lagipun aq geram gler2 nan ko !!! paham !!! dan..aq na ko mnta maaf kat aq kat skola !!!!!!! not in fb !!!!! paham !!!!!itu pon kalu ko na ar..tanak pakse un....
Amir Fahim Norazman November 3 at 4:13pm
owh biler aku nak mintak maaf kau yg mengelak bukan aku
Amir Fahim Norazman November 3 at 4:15pm
sek.men.keb.damansara damai 1

dan kau mesti gembira taun dpn aku akan pindah sklh tu
Arie Adrianna Mayessa November 3 at 4:15pm Report
masalahnyer ko ta ckp pon yg ko na mnta maaf !!! habis imane ??? ko tanak ew ???
Amir Fahim Norazman November 3 at 4:16pm
dah try dah..... baru nak ckp ko tarik aini pergi
Arie Adrianna Mayessa November 3 at 4:19pm Report
nan aq...bkn main agy ko kutok aq an...??? maner ta sakait aty..aq u tarik ar skali nan fara uh....
Amir Fahim Norazman November 3 at 4:21pm
owh
Arie Adrianna Mayessa November 3 at 4:23pm Report
urm..so ble da get ready na sa sorry ckp aw....ta de ar aq bwa lari bf kesayangan aq uh ...

message from toot...... 
and now
a massage from toot 2

Amir ! k0 da tipu ak n arie , skank snang2 k0 na minta maaf ? Bodo gle. .da uh ! k0 tanak ngaku salah k0. .n k0 leyh ag ckp mcm2 psal ak nan arie kayt blog k0 ! Esh ! Bengang bodo !
Ak tanak ag ! k0 mas0k klaz 1 bijak , fer jumpe arie , fara , n AKU. !

eh perasan pulak minah gedik sorang ni.... perjanjian aku dgn arie hanya aku mintak maaf kat dia bukan kau.... dan masa aku masuk kelas kau ada aku mintak maaf ngan kau.... x da kan.... kau klau nak perasan pergi tempat lain lah..... x de kerje aku nak mintak maaf kat kau..... mintak maaf ngan kau x de maknanya.... lainlah kau tu sultan ke.... datin ke..... ni setakat penolong ketua kelas yg gedik mengalahkan bohsia, pelacur, penari bogel dan sebagainya..... memang patut daddy hantar kau gi asrama kat johor cuci sikit otak kau tu....

ps :) dear readers.... post ni aku x kan lesapkan perkataan keji, hina, dan tidak bersesuaian malah aku akan bold kan lagi

Thanks For Reading