Welcome to this anonymous blog

04 November 2010

music is the key to my heart.... every story of my live connected to music.... i could not go an hour with out music...... aku memang sejak kecik minat musik..... tergiler-giler sangat dengan musik......
        -tapi tu dulu-
sekarang ni facebook adalah kehidupan aku.... setiap hari aku akan sentiasa mengahadap komputer..... even semasa aku tidur aku bermimpi facebook......
setiap hari ada je org aku add.... dan setiap hari makin bertambah frends aku.... frends aku bukan semua dari sekitar selangor.... johor, perak, pahang, perlis, blah-blah-blah..... selain tu aku juga berlatih english kau kat facebook sbb perangai aku yg suka add org luar malaysia..... ahhh facebook is my live

PS :) aku tak tipu pasal add org luar malaysia
Thanks For Reading