Welcome to this anonymous blog

05 December 2011

RE : UmUr bUkAn pEnGhAlAnG UnTuK BeRbLoG

hai semua.... wait lebih sesuai... ASSALAMUALAIKUM SEMUA..... hari ini 10 muharam and cita-cita baru aku..... aku akan berlandaskan hidup  mengikut kalendar islam..... hahaha kalendar islam je..... bukan syariat isalam..... LOLZ bukan bermakna aku tak pernah solat or anything..... just selama ini aku peka terhadap tahun masihi..... mungkin tahun ni aku peka terhadap tahun HIJRAH lah pulak...... hehehe tahu tak tv Al-Hijrah diasaskan JAWI..... hahaha aku pun baru tahu....... back to the topic........ actually post ni in reply to this cute blogger, Muna Rahimah!..... blog walking pagi-pagi hari asyura ni..... jumpa post ni umur-bukan-penghalang-untuk-berblog...... tertarik jugak baca..... and tersinggung jugak baca....... cause aku pun tergolong dalam lingkungan 'budak sekolah'...... so far aku tak pernah dapat complain tentang block aku..... and blog ni dah dekat 2 tahun....... berpuluh ribu orang masuk blog ni...... sememangnya blog 'budak sekolah' cerita tentang couple..... friends.... and blah blah blah..... kalau blogger-blogger 'budak sekolah' tulis tentang masalah rumah tangga, cara meningkatkan kekuatan (u know what)..... nanti dikatakan melampau and mula lah cakap blogger tu pervet lah anything lah..... apa salahnya 'budak sekolah' macam kita orang ini tulis post pasal couple, BFF........ kita org pun masih muda untuk menulis post tentang POLITIK, EKONOMI and blah blah blah lagi..... so please lah to anyone yg pernah anggap blogger 'budak sekolah' blogger yang merepek...... tolong nilai balik...... 

#justanotherSHITpostfromme

Thanks For Reading