Welcome to this anonymous blog

02 December 2011

FOR ME, it's mean

hello and welcome to this new post. Did you all still remember this post? wRITING CONTEST? yes? good. Well of course i want to enter! i've got nothing else to do. hahaha.
mula-mula aku pandang ke arah gambar ini aku hanya tertarik untuk mencari apa yang menariknya tentang gambar ini. kemudian terlintas pula akal aku mengatakan kenapa dalam gambar ini kereta Mercedez-benz itu diletakkan sebelah 'fire hydrant'. baru pula minda aku berkata tentang nilai kegunaannya! bagi aku 'fire hydrant' yang hodoh ini lebih benilai daripada mercedez-benz yang beratus ribu itu. tanpa 'fire hydrant' itu, banyak rumah yang hangus dibaham api, hutan yang dijajah api merah. namun kita tidak pernah memandangnya dengan kedua-dua belah mata. Kenapa kita harus melayannya tanpa sebarang rasa hormat, rasa terima kasih? tetapi bila kita dalam kesusahan baru lah kita terhegeh-hegeh mencarinya. owh okay, enough lah rasanya. well thanks for reading...

Thanks For Reading