Welcome to this anonymous blog

05 October 2010

make's me wonder

hey, why are you making me wonder who you are
why are you making me wonder where you're from
why are you making me wonder what your age

semua bermula ditandas cable car... ada sorang budak tu pee beside me... and then aku cuba lah berborak dgn dia... x lama kitaorang berborak... aku belum sempat tanya nama dia.... dia dah lari keluar.....masa aku kat hotel aku nampak kelibat dia kat kolam.... bila aku turun dia hilang...... atas kapal pun aku nampak dia.... bila aku menghampiri dia.... dia pulak masuk tandas..... kat jeti aku nampak dia baru nak turun kapal....aku tunggu kat luar tapi tak jumpa dia..... masa kat r&r aku nampak dia... aku ingatkan dia baru nak turun bas... rupanya bas dia dah nak balik.....

sampai skrg aku ingat muka dia

ps :( walaupun dia laki tak bermakna aku gay
ps :) disebabkan ini aku menukar kan jadi Make Me Wonder-Maroon 5
Thanks For Reading