Welcome to this anonymous blog

28 October 2011

CUTI!!!!

hey semua..... hahaha aku nak tulis pasal post cuti SEMALAM..... kena highlight perkataan SEMALAM sebab aku cuti seminggu.... --gebang-- semalam memang spoil lah.......nak pergi melaka but pergi bagan lalang je.... JAUH BEZA YEAH--MELAKA IS NOT BAGAN LALANG.....berenang and berenang sepanjang petang..... kelihatan 2cuties,,,, what ever lah cuties tu........ cousin aku suka.... 1 sebab dia hensem and the other one sebab sexy.... SEKSI KE LELAKI YANG PAKAI BOXER-SHORTS??BOXER-SHORTS JE!!!!! best jugak lah spent time kat situ....... time tukar baju rasa sakit hati je..... aku terpaksa mandi kat JAMBAN!!SHOWER PENUH!!! mandi jelah terpaksa.... nak cepat..... time tukar baju ni ada pulak dua MANGKUK--BAHASA KASAR JE LAH.... dari aku masuk bilik salinan sampai aku tengah tukar baju.... boleh nampak dengan jelas MANGKUK ni pandang-pandang aku slek sambil bercakap...... dah lah geram tulis pasal MANGKUK TU..... bila balik sakit hati + sedih.... ada traffic jam.... ACCIDENT--KESIAN.... from PORT DICKSON RAMAI--BAGAN LALANG DUA KALI LIMA..... satu jam kot sangkut..... finally sampai DAMANSARA dalam pukul 12... oklah..... bye.....
Thanks For Reading