Welcome to this anonymous blog

21 January 2011

BODOH!!!!!

NAK TAHU KENAPA AKU TULIS BODOH!!!! BACA KAT BAWAH NI...... HEY NI BUKAN PASAL AZILA...... SORI CAKAP ANNE..... STATUS UPDATE KAT BAWAH NI DITUJU KAN KEPADA NUR ANNE OTHMAN.... PELAJAR SMK SERI SEPANG, SEORANG PENGAWAS......KELAS 2 ARIF...... SO SAPE SAPE YANG PERASAN AKU TULIS STATUS NI UNTUK AZILA FARRIS BOLEH PERGI MAMPUS!!!!!!

PS :p sape perasan aku tulis status ni untuk azila pergi bla lah

ok pade sape-sape yg terasa padan muka
"weyh kalau kau kekalkan raut wajah kau begitu, lama-lama mak kau sendiri yg akan humban kau tepi jalan... cube senyum sikit.... naik meluat aku tgk... bdk pandai cam kau cube lah senyum sikit.... tak berkat"
January 8 at 11:12pm ·  · 
    • Azrin Baizura woi!!!nie pasal azie kn..!!!1JANGAN HARAP KO AKAN KAWAN NGAN DYE AGI>>!!!!!FAHAM>>!!!!!"P
      January 8 at 11:31pm · 
    • Amir Norazman nope..... pasal azy aku akan tulis sebentar lagi....... that bitch..... sape nak kawan dengan that spoiled ass fucking bitch!!!!!
      January 10 at 4:43pm · 
    • Nur Eifa Afrina maksudnya yg slame ni, awk tmpang mak azila x ikhlas la? pegi alamanda ngan azila x ikhlas la? hmm bgus la tu. Awk lgi brtmbh dose ngan membuang minyak mak azila hantar gi jln. Kate nk tgk wyg pun azila gak yg nk bawak. Gi jalan pun azila gak yg bawak. Nape lak dia kne cam tu je? Npe awk x nk bwak dia ngan kawan dia gi jalan? susah ke? satu lagi, dia mmg bff kau pun. Sbb dia dh bwa jalan kan. X ke tu nmenya bff
      Yesterday at 1:40pm ·  ·  1 person
    • Amir Norazman yes aku buat dose..... ye lah sapelah aku.... eh aku ajak azila gi jalan tu hanya sebab nak kenakan dia sama macam mana dia kenakan aku..... dan aku x pernah bawak sbb aku ni anak org miskin, kereta pun kecik..... mana mampu...... dan pehal sume ckp pasal azila dekat post yg x de kaitan dgn die
      23 minutes ago · 

Thanks For Reading