Welcome to this anonymous blog

22 July 2010

blog wars


Jelita Mahsyur
Hanis Fazilah

i don't know what the problem with her
last year we are friend......
this year she always scold me......
it's like a different her that i don't know

Ayu

she is short and annoying....
she suddenly move from a perfect boarding school to my freaking school
and she is annoying

Wan Nor Syasya

well there's one way to describe her.......
she just a spoil brad.....

sesipa yang baca ni
go a head and marah aku...........
dan siapa yang tau blog ini
http://cadbury-story.blogspot.com
pasti pernah ternampak ayat ini

"My name is Anne and the age is thirteen
i'll write everything here.
So call me rude, but this is My blog
and i just want to express what i feel"

in my behalf....... ayat itu mengatakan
nama saya anne dan 13 ialah umur saya
saya akan tulis semuanya disini
jadi katalah saya kurang ajar, tetapi ini blog saya
dan saya cuma nak menekspresi kan diri saya

jadi, dengan ayat dia membuat kan saya berasa
"ini blog saya, dan saya boleh menulis semuanya di blog saya
dan saya boleh menekspresi kan diri saya
dan saya akan tuliskan semuanya disini'

jadi katalah saya kurang ajar.........
tetapi apa yang tertulis di pendahuluan blog
anne, yang menyebabkan saya tergamak menulis perkara di atas
Thanks For Reading